שאלות ותשובות

משלוחים

מהי רשימת הישובים אליהם ניתן לשלוח קופסה בהזמנה דרך האתר?

זוהי רשימת הערים והישובים המעודכנת (מסודרת לפי הא'-ב'):
אור יהודה / אזור / באר יעקב / בית דגן / בני ברק / בת ים / גבעתיים / גבעת שמואל /
גנות / גליל ים / גני תקווה / הוד השרון / הרצליה / חולון / חמד / יבנה / יהוד / ירקונה /
כפר סבא / כפר שמריהו / משמר השבעה / נס ציונה / סביון / פתח תקווה / קריית אונו / קריית אריה / ראשון לציון / רחובות / רמות השבים / רמת אפעל / רמת גן / רמת השרון / רעננה / רשפון / תל אביב-יפו

* אנו עובדים על הגדלת מספר היעדים ורשימה זו תתעדכן בכל פעם שנוסיף יעד חדש.
** בהזמנות גדולות למספר רב של יעדים, אנו מגיעים לכל הארץ. לקבלת הצעת מחיר להזמנה גדולה יש ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

כמה זמן מראש יש לבצע את ההזמנה?

הזמנות המתבצעות עד השעה 15:00 יגיעו ליעדן עוד באותו היום (בטווח של עד 4 שעות מהזמן המבוקש), בכפוף לתיאום עם מקבל המשלוח. בימי גשם, חגים או ימים מיוחדים, טווח השעות להגעת השליח עלול להתעכב כשעה נוספת ובכפוף לתיאום עם מקבל המשלוח.
הזמנות המתבצעות לאחר השעה 15:00 יוכלו להגיע ליעדן למחרת, ע"פ התנאים הנ"ל וכמובן שבכפוף לתיאום עם מקבל המשלוח.

האם אפשר לעשות הזמנה של קופסה ולקבל אותה באותו יום?

כן, בכפוף לתנאים המפורטים בתשובה הקודמת. בכל מקרה, מומלץ לבצע את ההזמנה בהתראה מוקדמת ככל האפשר היות ובימים עמוסים, בתקופות של חגים או מועדים מיוחדים (כמו ולנטיינ׳ס או ערב ראש השנה) עלול להיות מצב של עומס רב המאלץ אותנו לעצור קבלת משלוחים לאותו יום. במקרה של עומס רב, תחסם האפשרות לבחירת היום באתר. כל ההזמנות שבוצעו בפועל באתר לתאריך ספציפי יסופקו במועדן, בכפוף לתיאום מראש עם מקבל המשלוח.

האם התיאום עם מקבל המשלוח לא הורס את ההפתעה?

היות ומדובר במתנה המכילה מוצרי מזון עדינים, אנו חייבים לוודא, עם מקבל המשלוח, שהוא אכן יהיה בכתובת שנמסרה לנו ע"י המזמין ובזמן שצויין.
צוות החנות שלנו מאוד מנוסה בתיאומים הנ"ל ומוסר מינימום של פרטים למקבל המשלוח על מנת שלא לפגוע באלמנט ההפתעה.

מה עלות המשלוח?

אנחנו מבצעים משלוחים באזור תל-אביב ובחלקים נרחבים מגוש דן ומאזור השרון
(רשימה מפורטת ניתן למצוא בשאלה הראשונה בעמוד זה).
לאחר בחירת הקופסה, בהגיעכם לקופה באתר, תוכלו לבחור מתוך רשימת הישובים המפורטת ולצד כל שם של ישוב תופיע גם עלות המשלוח.
לא ניתן לבצע משלוח לישוב שאינו מופיע ברשימה. במידה והמשלוח הוא למאושפז בבית חולים יש לבחור את שם בית החולים מתוך הרשימה.

האם ניתן להזמין משלוח של המוצרים לא כמתנה, לדוגמה אם סתם אני במאנצ׳?

כן, אנחנו מבצעים משלוחים של מוצרינו דרך אפליקציית WOLT.
משלוחים אלו מתבצעים רק במרכז תל אביב והם מגיעים באריזה בסיסית ולא באריזות המתנה המהודרות שלנו.
שעות פעילות להזמנות מ WOLT:
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-24:00
ימי שישי בין השעות 09:00-16:00
מוצ"ש בין השעות 20:00-01:00
הזמנת המוצרים שלנו באריזות המתנה המהודרות, יכולות להתבצע רק דרך האתר שלנו או בפנייה ישירה לחנות.

כיצד מבצעים משלוח מתנה לאדם המאושפז בבית חולים ומדוע זה עולה יותר?

במידה ואתם רוצים לשלוח מתנה לאדם המאושפז בבית חולים עליכם לבחור מתוך הרשימה את בית החולים ולא את הישוב בו הוא נמצא.
במקרה זה עלות המשלוח תהיה גבוהה במקצת, היות והשליח יאלץ להיכנס ברגל לתוך בית החולים ולהגיע עד למחלקה המבוקשת.

הזמנות

האם באפשרותי להרכיב קופסה בעצמי, עם מוצרים לבחירתי?

לאחר מחשבה רבה, יצרנו עבורכם באתר, מגוון רחב של קופסאות המתאימות לשלל סיטואציות וטעמים שונים ובמגוון מחירים. כל אחד ממוצרינו הינו בגודל שונה והוא מגיע באריזה פנימית שונה ולכן לא תוכלו לדעת האם המוצרים שבחרתם נכנסים לתוך הקופסה או שהקופסה עלולה להיראות ריקה.... ולכן אנו לא מאפשרים להזמין קופסאות בהרכבה עצמית או להחליף מוצרים בקופסאות הקיימות.
במידה ותגיעו למאפייה שלנו, הממוקמת ברח׳ החלוצים 6 במתחם שוק לוינסקי ת״א, תוכלו להרכיב לכם קופסה על פי טעמכם האישי, עם מוצרים לבחירתכם, תוך התייעצות עם עובדי החנות.

האם יש אפשרות להוסיף בלונים, יין, פרחים וכדומה?

לא. אנחנו מאפייה אמריקאית ואנחנו רוצים לשלוח אליכם רק את מה שאנחנו מתמחים בו... מאפים טעימים בטירוף בתוך קופסה מושלמת.

האם ניתן להזמין עוגת קראק פאי שלמה?

כן, בהזמנה טלפונית, בהתראה של יומיים מראש.

תזונה

האם אתם כשרים?

כן. יש לנו כשרות חלבית מהרבנות הראשית
תל אביב-יפו (חלב נוכרי).

האם יש לכם מוצרים טבעוניים?

בהחלט. הם מופיעים בקופסה הטבעונית.

האם המוצרים שלכם מכילים אגוזים או בוטנים?

יש לנו מוצרים המכילים אגוזים, אך לא כולם. יחד עם זאת, כל המוצרים שלנו מיוצרים באותה סביבה, סביבה שאיננה סטרילית מאלרגנים. לפיכך אין ביכולתנו להתחייב שמוצרינו אינם מכילים אגוזים, בוטנים או אלרגנים אחרים כגון סויה, גלוטן, חלב וביצים.

האם יש לכם מוצרים ללא גלוטן?

לא. אין לנו את האפשרות לייצר מוצרים ללא גלוטן במרחב העומד לרשותנו כיום.

האם המוצרים שלכם מתאימים לנשים בהריון?

היות ובמתכונים שלנו, אין ביצים חיות, אנו מאמינים שהמוצרים שלנו מתאימים גם לרוב הנשים בהריון. במידה ויש הגבלה ספציפית אחרת, ניתן לבדוק זאת מול החנות, שם ישמחו לעדכן במרכיבי המוצרים השונים.

חנות ומאפייה

היכן נמצאת החנות?

החנות היא המאפייה שלנו, הממוקמת במתחם שוק לוינסקי בת״א, ברח׳ החלוצים 6.

האם יש לכם במאפייה גם מוצרים שלא מופיעים באתר?

כן, ישנם מוצרים שניתן לרכוש רק במאפייה שלנו למשל דונאטס, שהפכו למבוקשים במיוחד.
אתם מוזמנים לבקר אותנו ברח׳ החלוצים 6 במתחם שוק לוינסקי בת״א, כדי להריח ולטעום מקרוב.

הזמנות מיוחדות

האם אתם מספקים מוצרים לאירועים?

כן, את כל המוצרים שלנו ניתן להזמין לאירועים פרטיים או לאירועי חברה, HAPPY HOUR וכו'.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

האם יש הנחה על קנייה מרוכזת?

כמובן, לרכישה של 10 קופסאות ומעלה ניתן לפנות אלינו, לקבלת הצעה.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.