שאלות ותשובות

משלוחים

מה ההבדל בין אזור חלוקה רגיל לקוויי החלוקה?

אזור החלוקה הרגיל, כולל את רוב הישובים בגוש דן הקרובים אלינו.
לישובים באזור זה ניתן לבצע משלוח לימים א’-ה’ בין השעות 10:00-20:00
בבחירת אחד מסבבי המשלוחים שלנו:
10:00-14:00, 13:00-17:00, 16:00-20:00.
ולימי ו’ בין השעות 9:00-15:30.

אזור החלוקה, קו צפון, כולל את רוב הישובים בין ת"א לחיפה בסמוך לכביש 2 וכביש 4.
אזור החלוקה, קו משולב, כולל את רוב הישובים בין ת"א, ראש העין, ירושלים ואשדוד.
לישובים באזור קווי החלוקה שלנו, אין באפשרותך לבחור את שעת האספקה המועדפת עליך.
זמני האספקה יקבעו ע”פ מיקום הישוב בתוך הקו ובכפוף להזמנות האחרות של אותו היום.
לישובים באזורים אלו, ניתן לבצע משלוח לימים ב’-ו’.
בכל מקרה, יציאת המארז מותנית בתיאום מול מקבל המשלוח על מנת להבטיח את טריות המוצרים.

מהי רשימת הישובים אליהם ניתן לשלוח קופסה בהזמנה דרך האתר?

קו חלוקה רגיל - תל אביב וגוש דן (לפי א'-ב'):
אור יהודה / אזור / אירוס / באר יעקב / בית דגן / בית חנן / בית עובד / בני ברק / בת ים / גבעת שמואל / גבעתיים / גליל ים / גנות / גני תקווה / הוד השרון / הרצליה / חולון / חמד / יהוד / כפר סבא / כפר שמריהו / משמר השבעה / נטעים / נס ציונה / סביון /
פתח תקווה / קריית אונו / ראשון לציון / רחובות / רמת אפעל / רמת גן / רמת השרון / רעננה / רשפון / תל אביב-יפו
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
קו חלוקה צפון - עד חיפה (לפי א'-ב'):
אביחיל / אבן יהודה / אודים / אומץ / אור עקיבא / אחיטוב / אייל / אליכין / אלישיב / אלישמע / ארסוף / בארותיים / בורגתה / בחן / בית ברל / בית הלוי / בית חזון / בית חנניה / בית חרות / בית יהושע / בית ינאי / בית יצחק / ביתן אהרון / בני דרור / בני ציון / בנימינה / בצרה / ברקאי / בת חן / בת חפר / גאולי תימן / גאולים / גבע כרמל / גבעת חיים איחוד / גבעת חיים מאוחד / גבעת שפירא / גן השומרון / גן חיים / גן שמואל / גנות הדר / גני עם / געש / דור / הבונים / הדר עם / החותרים / המעפיל / העוגן / זכרון יעקב / חבצלת השרון / חגור / חדרה / חופית / חורשים / חיבת ציון / חניאל / חיפה / חרב לאת / חרוצים / חרות / טירת הכרמל / יד חנה / ינוב / יקום / ירחיב / ירקונה / כוכב יאיר / כפר גלים / כפר הס / כפר הרא"ה / כפר ויתקין / כפר חיים / כפר ידידיה / כפר יונה / כפר מל"ל / כפר נטר / כפר פינס / להבות חביבה / מאור / מגדיאל / מגדים / מגל / מונש / מכמורת / מעברות / מעגן מיכאל / מעיין צבי / מענית / מצר / משמר השרון / משמרות / משמרת / מתן / נווה ים / נווה ימין / נווה ירק / נורדיה / נחשולים / ניצני עוז / ניר אליהו / ניר עציון / נירית / נשר / נתניה / עדנים / עולש / עין איילה / עין הוד / עין החורש / עין ורד / עין כרמל / עין עירון / עין שריד / עין שמר / עתלית / פורת / פרדס חנה כרכור / פרדסיה / צופית / צור יגאל / צור יצחק / צור משה / צור נתן / צרופה / קדימה צורן / קיסריה / רמות השבים / רמת הכובש / רמתיים / שדה ורבורג / שדה יצחק / שדי חמד / שושנת העמקים / שער אפרים / שפיים / תל יצחק / תל מונד / תלמי אלעזר / תנובות
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
קו חלוקה משולב - עד ירושלים ואשדוד (לפי א'-ב'):
אחיסמך, אחיעזר, איירפורט סיטי, אלעד, אשדוד, אשתאול, בארות יצחק, ביצרון, בית אלעזרי, בית גמליאל, בית זית, בית נחמיה, בית נקופה, בית עוזיאל, בית עריף, בית שמש, בן זכאי, בן שמן, בני דרום, בני עי"ש, בניה, ברקת, גאליה, גבעת ברנר, גבעת השלושה, גבעת כ"ח, גדרה, גזר, גינתון, גמזו, גן הדרום, גן יבנה, גן שורק, גני הדר, גני טל, גני יוחנן, זיתן, חדיד, חולדה, חפץ חיים, חצור אשדוד, טירת יהודה, טל שחר, יבנה, יגל, יד בנימין, יד השמונה, יד רמב"ם, יציץ, ירושלים, ישרש, כפר אביב, כפר אוריה, כפר ביל"ו, כפר דניאל, כפר הנגיד, כפר חב"ד, כפר טרומן, כפר מנחם, כפר מרדכי, כפר שמואל, כרמי יוסף, לוד,מבשרת ציון, מודיעין מכבים רעות, מוצא עילית, מזור, מזכרת בתיה, מישר, מעלה החמישה, מצליח, משמר איילון, משמר דוד, נווה אילן, נופך, נחלים, ניר גלים, ניר צבי, נען, נצר חזני, מצר סירני, סתריה, עזריה, עינת, עשרת, פלמחים, פתחיה, צור הדסה, צלפון, צרעה, קבוצת יבנה, קבוצת שילר, קדרון, קרית ענבים, קרית עקרון, ראש העין, רינתיה, רמות מאיר, רמלה, שדמה, שואבה, שוהם, שורש, שתולים, תעוז, תרום

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* אנו עובדים על הגדלת מספר היעדים ורשימה זו תתעדכן בכל פעם שנוסיף יעד חדש.
** בהזמנות גדולות למספר רב של יעדים, אנו מגיעים לכל הארץ. לקבלת הצעת מחיר להזמנה גדולה יש ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

כמה זמן מראש יש לבצע את ההזמנה?

לישובים הנמצאים באזור החלוקה הרגיל ניתן להזמין עד השעה 15:00 ביום המבוקש
ועד שעה לפני תחילת כל סבב עבור סבב המשלוחים הקרוב.
בימי שישי ניתן לבצע הזמנה עד השעה 9:00 של אותו היום.
לישובים הנמצאים באזורי חלוקת, קו צפון וקו משולב, ניתן להזמין עד השעה 23:00 בערב של היום שלפני. ולימי שישי עד יום לפני בשעה 16:00.
יציאת כל המארזים בכל האזורים מותנית התיאום מול מקבל המשלוח.

האם אפשר לעשות הזמנה של קופסה ולקבל אותה באותו יום?

כן, בכפוף לתנאים המפורטים בתשובה הקודמת. בכל מקרה, מומלץ לבצע את ההזמנה בהתראה מוקדמת ככל האפשר היות ובימים עמוסים, בתקופות של חגים או מועדים מיוחדים (כמו ולנטיינ׳ס או ערב ראש השנה) עלול להיות מצב של עומס רב המאלץ אותנו לעצור קבלת משלוחים לאותו יום. במקרה של עומס רב, תחסם האפשרות לבחירת היום באתר. כל ההזמנות שבוצעו בפועל באתר לתאריך ספציפי יסופקו במועדן, בכפוף לתיאום מראש עם מקבל המשלוח.

האם התיאום עם מקבל המשלוח לא הורס את ההפתעה?

היות ומדובר במתנה המכילה מוצרי מזון עדינים, אנו חייבים לוודא, עם מקבל המשלוח, שהוא אכן יהיה בכתובת שנמסרה לנו ע"י המזמין ובזמן שצויין.
צוות החנות שלנו מאוד מנוסה בתיאומים הנ"ל ומוסר מינימום של פרטים למקבל המשלוח על מנת שלא לפגוע באלמנט ההפתעה.

מה עלות המשלוח?

אנחנו מבצעים משלוחים ללמעלה מ 250 ישובים
(רשימה מפורטת ניתן למצוא בשאלה השנייה בעמוד זה).
לאחר בחירת המארז, בהגיעכם לקופה באתר, תוכלו לבחור מתוך רשימת הישובים המפורטת ולצד כל שם של ישוב תופיע גם עלות המשלוח.
לא ניתן לבצע משלוח לישוב שאינו מופיע ברשימה.
במידה והמשלוח הוא למאושפז בבית חולים יש לבחור את שם בית החולים מתוך הרשימה.
אנחנו עובדים מול חברות שליחויות חיצוניות ועושים מאמצים רבים לקבל עבור לקוחותינו מחירים הוגנים. במידה ובאפשרותכם לקבל שירות משלוח בעלות זולה יותר מהמחיר שמופיע באתר, אתם יכולים לסמן בעמוד התשלום "איסוף עצמי" ולשלוח שליח מטעמכם לאיסוף המארז.

האם ניתן להזמין משלוח של המוצרים לא כמתנה, לדוגמה אם סתם אני במאנצ׳?

כן, אנחנו מבצעים משלוחים של מוצרינו דרך אפליקציות WOLT ו YANGO.
משלוחים אלו מתבצעים רק במרכז תל אביב והם מגיעים באריזה בסיסית ולא באריזות המתנה המהודרות שלנו.
שעות פעילות להזמנות מ WOLT:
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-00:00
ימי שישי בין השעות 09:00-16:00
מוצ"ש בין השעות 20:00-00:00
הזמנת המוצרים שלנו באריזות המתנה המהודרות, יכולות להתבצע רק דרך האתר שלנו או בפנייה ישירה לחנות.

כיצד מבצעים משלוח מתנה לאדם המאושפז בבית חולים ומדוע זה עולה יותר?

במידה ואתם רוצים לשלוח מתנה לאדם המאושפז בבית חולים עליכם לבחור מתוך הרשימה את בית החולים ולא את הישוב בו הוא נמצא. בנוסף, יש להשתדל לציין את שם המחלקה ומספר החדר.
במקרה זה עלות המשלוח תהיה גבוהה במקצת, היות והשליח יאלץ להיכנס ברגל לתוך בית החולים ולהגיע עד למחלקה המבוקשת.

האם ניתן לבצע הזמנות באיסוף עצמי?

כמובן, ניתן לסמן בהזמנה "איסוף עצמי" ולהגיע לחנות שלנו או לשלוח שליח מטעמכם, בשעות פעילות החנות, המפורטות באתר. רצוי לתאם את שעת הגעתכם המשוערת על מנת לחסוך ממכם זמן המתנה מיותר בחנות.

הזמנות

לא קיבלתי אישור הזמנה/חשבונית, מה לעשות?

אישור ההזמנה וחשבונית, נשלחים אליכם למייל אותו רשמתם בהזמנה, באופן אוטומטי, עם סיום ההזמנה. אם לא קיבלתם, תבדקו בתיבות אחרות - לפעמים הוא מגיע לתיקיית ספאם / דואר זבל. אם עדין לא מצאתם אותו, יתכן והזמנתכם נכשלה מסיבה טכנית. במקרה כזה אתם יכולים לפנות אלינו במייל / בטלפון על מנת שנוכל לבדוק עבורכם את הסיבה.

האם באפשרותי להרכיב קופסה בעצמי, עם מוצרים לבחירתי?

לאחר מחשבה רבה, יצרנו עבורכם באתר, מגוון רחב של קופסאות המתאימות לשלל סיטואציות וטעמים שונים ובמגוון מחירים. כל אחד ממוצרינו הינו בגודל שונה והוא מגיע באריזה פנימית שונה ולכן לא תוכלו לדעת האם המוצרים שבחרתם נכנסים לתוך הקופסה או שהקופסה עלולה להיראות ריקה.... ולכן אנו לא מאפשרים להזמין קופסאות בהרכבה עצמית או להחליף מוצרים בקופסאות הקיימות.
במידה ותגיעו למאפייה שלנו, הממוקמת ברח׳ החלוצים 6 במתחם שוק לוינסקי ת״א, תוכלו להרכיב לכם קופסה על פי טעמכם האישי, עם מוצרים לבחירתכם, תוך התייעצות עם עובדי החנות.

האם יש אפשרות להוסיף בלונים, יין, פרחים וכדומה?

לא. אנחנו מאפייה אמריקאית ואנחנו רוצים לשלוח אליכם רק את מה שאנחנו מתמחים בו... מאפים טעימים בטירוף בתוך קופסה מושלמת.

יש מינימום הזמנה?

לא. אפשר להזמין בכל סכום.

מתי אפשר להזמין?

אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מהי מדיניות ביטול וזיכוי הזמנה?

את מדיניות הביטול וזיכוי שלנו תוכלו למצוא בקישור, בשם זה, בתחתית העמוד.

תזונה

האם אתם כשרים?

כן. יש לנו כשרות חלבית מהרבנות הראשית
תל אביב-יפו (חלב נוכרי).

האם יש לכם מוצרים טבעוניים?

בהחלט. הם מופיעים בקופסה הטבעונית (VEGAN BOX).

האם המוצרים שלכם מכילים אגוזים או בוטנים או אלרגנים אחרים?

יש לנו מוצרים המכילים אגוזים, אך לא כולם. יחד עם זאת, כל המוצרים שלנו מיוצרים באותה סביבה, סביבה שאיננה סטרילית מאלרגנים. לפיכך אין ביכולתנו להתחייב שמוצרינו אינם מכילים אגוזים, בוטנים או אלרגנים אחרים כגון סויה, גלוטן, חלב וביצים.

האם יש לכם מוצרים ללא גלוטן?

לא. אין לנו את האפשרות לייצר מוצרים ללא גלוטן במרחב העומד לרשותנו כיום.

האם המוצרים שלכם מתאימים לנשים בהריון?

היות ובמתכונים שלנו, אין ביצים חיות, אנו מאמינים שהמוצרים שלנו מתאימים גם לרוב הנשים בהריון. במידה ויש הגבלה ספציפית אחרת, ניתן לבדוק זאת מול החנות, שם ישמחו לעדכן במרכיבי המוצרים השונים.

חנות ומאפייה

היכן נמצאת החנות?

החנות היא המאפייה שלנו, הממוקמת במתחם שוק לוינסקי בת״א, ברח׳ החלוצים 6.

האם יש לכם במאפייה גם מוצרים שלא מופיעים באתר?

כן, ישנם מוצרים שניתן לרכוש רק במאפייה שלנו למשל דונאטס, שהפכו למבוקשים במיוחד.
אתם מוזמנים לבקר אותנו ברח׳ החלוצים 6 במתחם שוק לוינסקי בת״א, כדי להריח ולטעום מקרוב.

הזמנות מיוחדות

האם אתם מספקים מוצרים לאירועים?

כן, את כל המוצרים שלנו ניתן להזמין לאירועים פרטיים או לאירועי חברה, HAPPY HOUR וכו'.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

האם יש הנחה על קנייה מרוכזת?

כמובן, לרכישה של 10 קופסאות ומעלה ניתן לפנות אלינו, לקבלת הצעה.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.