שאלות ותשובות

משלוחים

מה ההבדל בין אזור חלוקה רגילה לקו גוש דן?

אזור החלוקה הרגיל, כולל את הישובים הקרובים אלינו.
לישובים באזור זה ניתן לבצע משלוח לימים א’-ה’ בין השעות 10:00-20:00
בבחירת אחד מסבבי המשלוחים שלנו:
10:00-14:00, 13:00-17:00, 16:00-20:00.
ולימי ו’ בין השעות 9:00-15:30.

לישובים באזור החלוקה, קו גוש דן, אין באפשרותך לבחור את שעת האספקה המועדפת עליך.
זמני האספקה יקבעו ע”פ מיקום הישוב בתוך הקו ובכפוף להזמנות האחרות של אותו היום.
לישובים באזורים אלו, ניתן לבצע משלוח לימים א’-ו’.
בכל מקרה, יציאת המארז מותנית בתיאום מול מקבל המשלוח על מנת להבטיח את טריות המוצרים.

מהי רשימת הישובים אליהם ניתן לשלוח קופסה בהזמנה דרך האתר?

קו חלוקה רגיל - תל אביב וגוש דן (לפי א'-ב'):
אור יהודה / אזור / בני ברק / בת ים / גבעת שמואל / גבעתיים / גליל ים / גני תקווה / הרצליה / חולון / יהוד כפר אז"ר / כפר שמריהו / סביון / פתח תקווה / קריית אונו / ראשון לציון / רמת אפעל / רמת גן / רמת השרון / תל אביב-יפו
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
קו חלוקה גוש דן - אירוס / באר יעקב / בית דגן / בית חנן / בית עובד / גנות / הוד השרון / חמד / כפר סבא / כפר סירקין / לוד / משמר השבעה / נטעים / נס ציונה / רחובות / רעננה / רשפון
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* אנו עובדים על הגדלת מספר היעדים ורשימה זו תתעדכן בכל פעם שנוסיף יעד חדש.
** בהזמנות גדולות למספר רב של יעדים, אנו מגיעים לכל הארץ. לקבלת הצעת מחיר להזמנה גדולה יש ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

כמה זמן מראש יש לבצע את ההזמנה?

לישובים הנמצאים באזור החלוקה הרגיל ניתן להזמין עד השעה 15:00 ביום המבוקש
ועד שעה לפני תחילת כל סבב עבור סבב המשלוחים הקרוב.
בימי שישי ניתן לבצע הזמנה עד השעה 9:00 של אותו היום.
לישובים הנמצאים באזורי קו חלוקה ניתן להזמין עד השעה 23:00 בערב של היום שלפני. ולימי שישי עד יום לפני בשעה 16:00.
יציאת כל המארזים בכל האזורים מותנית התיאום מול מקבל המשלוח.

האם אפשר לעשות הזמנה של קופסה ולקבל אותה באותו יום?

כן, בכפוף לתנאים המפורטים בתשובה הקודמת. בכל מקרה, מומלץ לבצע את ההזמנה בהתראה מוקדמת ככל האפשר היות ובימים עמוסים, בתקופות של חגים או מועדים מיוחדים (כמו ולנטיינ׳ס או ערב ראש השנה) עלול להיות מצב של עומס רב המאלץ אותנו לעצור קבלת משלוחים לאותו יום. במקרה של עומס רב, תחסם האפשרות לבחירת היום באתר. כל ההזמנות שבוצעו בפועל באתר לתאריך ספציפי יסופקו במועדן, בכפוף לתיאום מראש עם מקבל המשלוח.

האם התיאום עם מקבל המשלוח לא הורס את ההפתעה?

היות ומדובר במתנה המכילה מוצרי מזון עדינים, אנו חייבים לוודא, עם מקבל המשלוח, שהוא אכן יהיה בכתובת שנמסרה לנו ע"י המזמין ובזמן שצויין.
צוות החנות שלנו מאוד מנוסה בתיאומים הנ"ל ומוסר מינימום של פרטים למקבל המשלוח על מנת שלא לפגוע באלמנט ההפתעה.

מה עלות המשלוח?

אנחנו מבצעים משלוחים לכ 300 ישובים
(רשימה מפורטת ניתן למצוא בשאלה השנייה בעמוד זה).
לאחר בחירת המארז, בהגיעכם לקופה באתר, תוכלו לבחור מתוך רשימת הישובים המפורטת ולצד כל שם של ישוב תופיע גם עלות המשלוח.
לא ניתן לבצע משלוח לישוב שאינו מופיע ברשימה.
במידה והמשלוח הוא למאושפז בבית חולים יש לבחור את שם בית החולים מתוך הרשימה.
אנחנו עובדים מול חברות שליחויות חיצוניות ועושים מאמצים רבים לקבל עבור לקוחותינו מחירים הוגנים. במידה ובאפשרותכם לקבל שירות משלוח בעלות זולה יותר מהמחיר שמופיע באתר, אתם יכולים לסמן בעמוד התשלום "איסוף עצמי" ולשלוח שליח מטעמכם לאיסוף המארז.

האם ניתן להזמין משלוח של המוצרים לא כמתנה, לדוגמה אם סתם אני במאנצ׳?

כן, אנחנו מבצעים משלוחים של מוצרינו דרך אפליקציות WOLT ו YANGO.
משלוחים אלו מתבצעים רק במרכז תל אביב והם מגיעים באריזה בסיסית ולא באריזות המתנה המהודרות שלנו.
שעות פעילות להזמנות מ WOLT:
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-00:00
ימי שישי בין השעות 09:00-16:00
מוצ"ש בין השעות 20:00-00:00
הזמנת המוצרים שלנו באריזות המתנה המהודרות, יכולות להתבצע רק דרך האתר שלנו או בפנייה ישירה לחנות.

כיצד מבצעים משלוח מתנה לאדם המאושפז בבית חולים ומדוע זה עולה יותר?

במידה ואתם רוצים לשלוח מתנה לאדם המאושפז בבית חולים עליכם לבחור מתוך הרשימה את בית החולים ולא את הישוב בו הוא נמצא. בנוסף, יש להשתדל לציין את שם המחלקה ומספר החדר.
במקרה זה עלות המשלוח תהיה גבוהה במקצת, היות והשליח יאלץ להיכנס ברגל לתוך בית החולים ולהגיע עד למחלקה המבוקשת.

האם ניתן לבצע הזמנות באיסוף עצמי?

כמובן, ניתן לסמן בהזמנה "איסוף עצמי" ולהגיע לחנות שלנו או לשלוח שליח מטעמכם, בשעות פעילות החנות, המפורטות באתר. רצוי לתאם את שעת הגעתכם המשוערת על מנת לחסוך ממכם זמן המתנה מיותר בחנות.

הזמנות

לא קיבלתי אישור הזמנה/חשבונית, מה לעשות?

אישור ההזמנה וחשבונית, נשלחים אליכם למייל אותו רשמתם בהזמנה, באופן אוטומטי, עם סיום ההזמנה. אם לא קיבלתם, תבדקו בתיבות אחרות - לפעמים הוא מגיע לתיקיית ספאם / דואר זבל. אם עדין לא מצאתם אותו, יתכן והזמנתכם נכשלה מסיבה טכנית. במקרה כזה אתם יכולים לפנות אלינו במייל / בטלפון על מנת שנוכל לבדוק עבורכם את הסיבה.

האם באפשרותי להרכיב קופסה בעצמי, עם מוצרים לבחירתי?

לאחר מחשבה רבה, יצרנו עבורכם באתר, מגוון רחב של קופסאות המתאימות לשלל סיטואציות וטעמים שונים ובמגוון מחירים. כל אחד ממוצרינו הינו בגודל שונה והוא מגיע באריזה פנימית שונה ולכן לא תוכלו לדעת האם המוצרים שבחרתם נכנסים לתוך הקופסה או שהקופסה עלולה להיראות ריקה.... ולכן אנו לא מאפשרים להזמין קופסאות בהרכבה עצמית או להחליף מוצרים בקופסאות הקיימות.
במידה ותגיעו למאפייה שלנו, הממוקמת ברח׳ החלוצים 6 במתחם שוק לוינסקי ת״א, תוכלו להרכיב לכם קופסה על פי טעמכם האישי, עם מוצרים לבחירתכם, תוך התייעצות עם עובדי החנות.

האם יש אפשרות להוסיף בלונים, יין, פרחים וכדומה?

לא. אנחנו מאפייה אמריקאית ואנחנו רוצים לשלוח אליכם רק את מה שאנחנו מתמחים בו... מאפים טעימים בטירוף בתוך קופסה מושלמת.

יש מינימום הזמנה?

לא. אפשר להזמין בכל סכום.

מתי אפשר להזמין?

אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מהי מדיניות ביטול וזיכוי הזמנה?

את מדיניות הביטול וזיכוי שלנו תוכלו למצוא בקישור, בשם זה, בתחתית העמוד.

תזונה

האם אתם כשרים?

כן. יש לנו כשרות חלבית מהרבנות הראשית
תל אביב-יפו.

האם יש לכם מוצרים טבעוניים?

בהחלט. הם מופיעים בקופסה הטבעונית (VEGAN BOX).

האם המוצרים שלכם מכילים אגוזים או בוטנים או אלרגנים אחרים?

יש לנו מוצרים המכילים אגוזים, אך לא כולם. יחד עם זאת, כל המוצרים שלנו מיוצרים באותה סביבה, סביבה שאיננה סטרילית מאלרגנים. לפיכך אין ביכולתנו להתחייב שמוצרינו אינם מכילים אגוזים, בוטנים או אלרגנים אחרים כגון סויה, גלוטן, חלב וביצים.

האם יש לכם מוצרים ללא גלוטן?

לא. אין לנו את האפשרות לייצר מוצרים ללא גלוטן במרחב העומד לרשותנו כיום.

האם המוצרים שלכם מתאימים לנשים בהריון?

היות ובמתכונים שלנו, אין ביצים חיות, אנו מאמינים שהמוצרים שלנו מתאימים גם לרוב הנשים בהריון. במידה ויש הגבלה ספציפית אחרת, ניתן לבדוק זאת מול החנות, שם ישמחו לעדכן במרכיבי המוצרים השונים.

חנות ומאפייה

היכן נמצאת החנות?

החנות היא המאפייה שלנו, הממוקמת במתחם שוק לוינסקי בת״א, ברח׳ החלוצים 6.

האם יש לכם במאפייה גם מוצרים שלא מופיעים באתר?

כן, ישנם מוצרים שניתן לרכוש רק במאפייה שלנו למשל דונאטס, שהפכו למבוקשים במיוחד.
אתם מוזמנים לבקר אותנו ברח׳ החלוצים 6 במתחם שוק לוינסקי בת״א, כדי להריח ולטעום מקרוב.

הזמנות מיוחדות

האם אתם מספקים מוצרים לאירועים?

כן, את כל המוצרים שלנו ניתן להזמין לאירועים פרטיים או לאירועי חברה, HAPPY HOUR וכו'.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

האם יש הנחה על קנייה מרוכזת?

כמובן, לרכישה של 10 קופסאות ומעלה ניתן לפנות אלינו, לקבלת הצעה.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "לחברות-רכישה מרוכזת" בבאנר העליון, למלא את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.